Amazing

jag trodde cougargrejen låg i tiden? men kanske inte, så jag och emma får spendera kvällen själva. Funkar det med :) igår åkte jag med Henke till Västerås och välkomnade min underbara vän hem! Blev käk väl tillbaka i kumla och ett timtal långt samtal med mys, precis som det ska vara!

I övrigt så sitter jag här och lyssnar på skivan som våran kära vän från entertainment crew fixade i turkiet <3 i'm dying slowly inside and out! men, det är då det är bra att alkoholen blivit min nya bästa vän! Vad skulle jag göra utan dig(IRONI FÖR DEN SOM VET VAD DET ÄR!?)

Blir snart hem till familjen Bäcklander igen för en matbit! det är sånthär som får en att sakna gamla tider! sedan blir det till att gå hem och sova på soffan igen då. Tur att man har miffot som bryr sig!

I can fix all those lies
But baby, baby I run, but I'm running to you
You won't see me cry, I'm hiding inside
My heart is in pain but I'm smiling for you
Oh baby I'll try to make the things right
I need you more than air when I'm not with you
Please don't ask me why, just kiss me this time
My only dream is about you and I

I'm soo over lies!
Over and out - linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0