Your Guardian Angel

When I see your smile
Tears roll down my face I can't replace
And now that I'm strong I have figured out
How this world turns cold and it breaks through my soul
And I know I'll find deep inside me I can be the one

I will never let you fall
I'll stand up with you forever
I'll be there for you through it all
Even if saving you sends me to heaven

Use me as you will
Pull my strings just for a thrill
And I know I'll be ok
Though my skies are turning gray

--

God morgon mina vänner! tråkigt väder vi har ute. Hade tänkt gå till kumlahallen idag, men fan, ingen lust att gå hem sen om det ska börja regna? ne, så det får bli bilen. Måste snart åka, sa till Alex att vi skulle mötas där vid halv, så vi kan vara förbereda när tjejerna kommer sen. Tränarkarriär - here we go!


Annars händer det la inte alls mycket idag. Ska nog ut och trampa ihjäl mig på cykeln när jag kommer hem. trampa trampa trampa! Sen ska jag väl se vad lillebror har för planer, kanske förpesta hans liv lite ikväll. Sen en hel söndag att fördriva också? Kanske ska chocka världen och göra någonting som jag i princip aldrig gör - plugga! haha, hur låter det?

Ne, time to get ready!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0