Who says...

Who says I can't be free
From all of the things that I used to be
Rewrite my history
Who says I can't be free

--

Hemma igen. Och klockan blev självklart mycket idag också. Men men, var i skolan, kändes lite halvsegt, folk trodde nästan jag somnade ibland, vilade bara huvudet mot bänken. Jag kan inte rå för att den här delkursen faktiskt är någonting som jag kan, som jag tycker är intressant, därför är det jävligt segt att komma till skolan för att höra två nya saker, och tuuuuusen gamla. Vill ha mer diskutera, mindre lyssna.

Sen blev det en bakad potatis på Gröna grodan med Erica, tittade på innebandy också. Haha, Kumla - Pålsboda Herrar Div3. Tror det blev 13 - 9 eller någe. Typ målkalas. Ojoj. Nu är jag iaf sjukt trött. Måste ha lite hjälp utav er tror jag? Ska göra en video om migsjälv till min blivande värdfamilj, vad bör sägas? och visas?

Night!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0