Time and time again...

På andra sidan jorden, på andra sidan stan
Finns ingenting att göra, jag har sovit hela dan
För mycket tid att tänka på allt jag ser hos dig
Jag vet att det går över men det är lika svårt för mig

Här finns så mycket vackert som jag inte kan se
Jag drar mig sakta undan och solen följer med
Jag vet vad jag behöver och jag stannar där jag är
Det regnade idag och det finns en mening med det

Jag tror att jag har valt nått som inte gör dig väl
Och om du inte saknar mig så har du dina !!!! skäl !!!!
Men kära du flyg till mig jag vill att du ska se
Att det regnade idag och jag tackar dig för det

Överallt på jorden finns människor som vet
Att regnet alltid faller i tid och evighet

--

Kan ni förstå att jag är så sjukt jävla trött/less just nu att jag inte orkade, ja ni läser rätt, bre mig en macka! jag kom ut i köket och bara kände att det inte ens fanns kraft till det. Så tog mig en mandarin och la mig igen. skratta eller gråta? ja, jag väljer nog att skratta bort det.

Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Nej, jag ligger inte och gråter varje kväll. Var längesen jag grät pågrund av allt som hänt. Men det betyder inte att allting är bra och att jag bara går vidare?! Jag vill ta saker i min takt. Det som händer det händer, så sjukt jävla trött på att folk pushar en, att folk blir sura för att de inte frågar, utan bara antar! jag tänker inte bara hoppa in i någonting för att slippa vara ensam! ne, just nu låter USA mer lockande än någonsin tidigare. Även om jag skulle sakna flera av er här hemma!

Jag bjuder inte hem folk till mig. Ja, jag bor här, och har gjort hela mitt liv, men det känns inte som mitt hem. Mina saker finns i lådor lite här och där? jag sover på en bäddsoffa? nej, jag skäms inte, men den som behövt flytta hem efter att ha blivit självständig vet vad jag pratar om. Jag orkar inte mer gnäll. orkar inte vara positiv för alla andras skull. Jag lever mitt liv, precis som det är just nu. Så sluta ha åsikter om allt snälla?

Sova sova sova. Det är vad jag tänker göra.
Förlåt för allt gnäbb, men min blogg, mina tankar.
Du läser ju frivilligt!
/L

Kommentarer
Postat av: Annica

Du är bra, kom i håg det! <3

2010-10-20 @ 22:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0