There's...

a truth in your eyes...
I don't wanna fall any more...
--
Ojoj, tacos och lite cider hos lillebror. Fifa, nhl och lite kortspel såklart. Trevligt sällskap, skratt och samtal. Här sitter Pierre, Robin Linn, Linnea, molle och jag i sofforna och tittar på tv. Snart drar sig väl folket, och jag kan slänga mig i robins soffa och sova några timmar innan det är dags att gå upp.
I övrigt har jag slut på ord. Jag önskar jag kunde förklara för dig hur det ligger till? Men det är väl kanske bättre att låtsas om ingenting. Så blir det inga missförstånd, och ett problem mindre innan jag åker(om jag kommer iväg). Vill verkligen åka iväg till USA, men måste ha en okej familj. Som jag tror jag kan trivas med!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0