There ain't no other friend like you

I like the way you're not afraid
You got the world planned in your mind
People say you cannot do well
They don't know a friend like you

...The boy you love has gone away
Still too young to know his heart
He'll return his love renewed
'Cause he'll never find a friend like you

When I had no one to call
All the world had shut me down
I showed up at your door so blue
Thank god I had a friend like you



Sitter ute på altanen och sooolar lite. Eller a, njuter av den solen som finns på himlen idag. Ruskigt skönt att sitta här på en madrass lutad mot husväggen och bara njuta. Tog med datorn och spelar lite bra musik, sjunger för de fåglar som finns kvar och njuter av mitt eget sällskap

Ska sätta mig och skriva färdigt mitt personliga brev sen. Det SKA vara färdigt innan jag går och lägger mig. haha, det kommer jag få äta upp ordentligt. nu när jag väl tagit beslutet känns det helt rätt. Så jag hoppas att det finns någon familj där på andra sidan atlanten som vill ha mig :)

Nu ska jag fortsätta sjunga och njuta av luften en stund,sen fixa käk
Over and out - good company

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0