The social network

'cause love only comes
Once in a while
And knocks on your door
And throws you a smile
And takes every breath,
Leaves every scar,
Speaks through your soul
And sings to your heart
But if I knew then
What I know now
I'd fall in love.

On a summer night
In august
Backseat of my car
Said I'm trying to get
To know you,
I took it way to far
But if I knew then
What I know now
I'd fall in love.

--

Blev bio som underhållning denna kväll. The social network. Helt okej film, ganska intressant, även om det inte är helt sant, men ändå. Blev några skratt här och där, men ja, en intressant film. Innan vi drog iväg så blev jag äntligen färdig med min au pair film. Så jag skickade upp den på min hemsida, och så är det bara till att vänta igen. Väntan gör mig galen. Men de kommer vara värt de

I bilen på vägen hem halvsov jag och då dök det upp en massa gamla minnen. Och jag kom på, att jag faktiskt förverkligar våran dröm A, Kan du tänka dig det? Shit, evigheter sen vi låg där på gräsmattan utanför Malmen och pratade om att åka till USA tillsammans. Så många gånger som du sagt att jag inte vågar göra saker? Jag kom såhär långt. Jag vågar, och nu hänger det ju inte på mig längre - det är upp till familjerna.

I övrigt är jag fortfarande lite ensam i mitt huvud
sånt är livet brukar man säga va?
Time to sleep
/L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0