The first cut is the deepest...

I would have given you all of my heart
But there's someone who's torn it apart
And he's taken just all that I have
But if you want I'll try to love again
Baby, I'll try to love again, but I know...

The first cut is the deepest
Baby I know
The first cut is the deepest
But when it comes to bein' lucky, he's cursed
When it comes to lovin' me, he's worst...

I still want you by my side
Just to help me dry the tears that I've cried
And I'm sure gonna give you a try
If you want I'll try to love again, (try)
Baby, I'll try to love again, but I know...



Ingen här ute som känner för lite sammarbete? Någon med en hyffsad kamera som har lust att tillbringa några timmar med mig vandrande någonstans och ta lite snygga bilder? älskar hösten, och alla färger som gör att man kan få riktigt snygga kort, som man redigerar lite i photoshop och sen får sjukt snygga tavlor. Hör av er om någon är intresserad. Måste INTE vara system, men en hygglig digital iaf.

Har faktiskt inte gjort mycket efter skolan. Druckit lite oboy, tittat på pappa när han satte upp lampan och en bara dragit mig i soffan. Har inte ens funderat?! sjukt skönt dock, och nu känner jag att tröttheten kryper längs ryggraden, så jag ska bädda ner mig och sova tror jag.Men först får ni lite före och efterbilder på det jag fotade igår. OBS mobilbilder så klaga inte på kvalitén


/L


 -->       -->

Kommentarer
Postat av: emelie

Behöver sammarbetet vara med någon du känner super bra? :)

2010-10-14 @ 07:31:01
URL: http://ridsport.wblogg.se
Postat av: Malin

du vet att ja vill =) dock är ja inte bäst på min kamera som du vet :P =) ses snart! puss

2010-10-14 @ 07:45:47
URL: http://whatsonmymindrightnow.blogg.se/
Postat av: karro

sjukt snygga bilder :) vad duktig du är :)

2010-10-14 @ 22:25:32
URL: http://frickans.blogg.se/
Postat av: eeckis

klart jag kan hänga på =)

2010-10-15 @ 00:46:48
URL: http://eeckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0