the end?

Bella's lullaby - The Twilight Orchestra
<3


I filosofernas värld får man inga svar. Legat i soffan och tittat upp i taket ett bra tag. Svarsvarsvarsvar. Ibland vore det väl ändå enklare om man bara körde sten sax påse om allting? Ja, idag är det söndag, och så behöver man inte vara positiv! känner ett otroligt sug härifrån. Blir så frustrerat när folk faktiskt inte kan säga som det är? det är ju inte direkt så att det inte märks? suck på det!

I morgon blir det möte med Alex!  Massor med planering och så tänkte jag se om jag kan lura med honom på lunch eller någonting ? Skadar väl inte? fixa lite med hemsidan ska vi nog också lyckas med. Får se hur lång tid det tar. Tidsfördriv och en blockad för tankar iaf! behövligt.

Ligger med repeat på världens finaste låt, och jag sucktar inte alls efter att vara ett musikaliskt geni som är mirakulöst duktig på att spela piano. Keep on dreaming girl. Mitt nya mål är iaf att samla ihop pengar till en underbar kamera. jag blev kär på en gång. nu ska jag filosofera igen.

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0