Song for a friend...

Let's say take a break from the day
And get back to the old garage
Because life's too short anyway
But at least it's better then average
As long as you got me
And I got you
You know we'll got a lot to go around
I'll be your friend
Your other sister
Another love to come and comfort you
And I'll keep reminding
If it's the only thing I ever do
I will always love you



crash - mitt huvud sprängs nog snart. var hemma hos emma igår kväll. Riktigt trevligt. Ewa, Ronny och Erik var där när jag kom. Och David såklart. det blev lite tilltugg, och vin för oss som ville. Man känner sig alltid som en i familjen när man är med dem <3 love that.

Lite senare kom Frida och Aram, och Ehlna och Astrid såklart. Då tog David fram Play-doh leran han köpt i veckan. Haha, roligaste var väl att vi vuxna lekte mer än barnen. Vi hade väldigt trevligt iaf. Senare kom Molle och hämtade mig, åkte till lillebrors lägenhet och tittade på Hide and seek, och drack lite mer vin. awsome! Nu ska jag nog sova en timme, sen göra ett nytt försök till att vakna till liv idag!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0