Replay

See you been all around the globe
Not once did you leave my mind
We talk on the phone, from night til the morn 
Boy you really changed my life
Doin things I never do
I'm in the kitchin cookin things he likes

--

Vaken, och idag - tro det elle ej - vaknade jag faktiskt ganska pigg. De va absolut inte igår. Riktigt skönt. Så nu sitter jag här och tänker snart åka till skolan. Har ingenting att göra här hemma. Föreläsning idag, hoppas det kanske är lite intressant! Sen möte med Alex på kommunhuset! Nycklar och lite skit som ska fixas!

Ikväll ska jag ta mig ett pass på träningscykeln, kanske gå ut och gå en kortis också. Sen ska jag bara vara HEMMA! gör ingenting annat än att flänga och fara. Hoppas på att jag kan bli kvitt min förkylning snart. Börjar bli lite jobbigt! Sucken hallen på det. Men nu, strumpor på - then i'm off!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0