Real?

Månen hänger lågt
Över allt du tror du såg
Under trasigt moln
Syr en sick-sacksöm
Över allt som vintern gömt
Över allt som hjärtat glömt

Och med en blick får jag folk att tro
På magi ett ljus man drunknar i
Det finns små trick som får folk
Att ge dig mer än du är värd...


--

Gårdagen var trevlig. Mesta dels. Väldigt händelserik iaf. Några slagsmål fick man skåda. Har faktiskt några blåmärken, och en skadad tå. Deltog inte, men när pojkar slåss puttar de på varandra så de flyger in i allt som finns runtomkring! Underbart glad över att David hämtade mig och Emma så man fick vakna hemma! 

Jag trodde jag skulle vara på bra humör idag. Men det visar sig ju att så är inte fallet. Jag ogillar starkt när personer tror att de gör någon en tjänst när man "försöker vara trevlig fast man egentligen inte vill ha någon kontakt över huvudtaget" helatiden! GAAH! på ren svenska. Gör mig inga fler tjänster då. Hör bara av dig/er om ni verkligen vill ha kontakt. Inte för att ni känner er tvingade! Spyr på sånt. 

En sak till. Jag älskar när människor kommer fram och pratar med en.
Men snälla, sluta tilltala mig som någons ex?! det svider lite i kanterna,

Oj, känns genast bättre efter att ha lättat lite på allt dedär. Nu ska jag duscha, sen fixa i ordning i rummet ordentligt. Sen åker jag hem till emma <3 tur jag har henne. Ikväll ska vi fira världens bästa lillebror. Vad skulle jag göra utan dig va? <3

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0