Nån kommer...

... ta dina ungdomsår ifrån dig
Det kommer hända om det inte hänt
(Fy fan va skönt)
Du kommer brinna upp
Åh du kanske förlåtit kanske förlåter men
Du kommer aldrig brinna så igen, min vän



Helgen kom... och nu är den över. Haha, i fredags blev det mys med mina myspojkar, sedan lämna Joel och Lillebror i stan. Åka hem och duscha och se en film och försöka driva lite tid. Kvart i två så åkte jag och mamma till stationen där vi väntade på bussen som tog oss till.... Ullared! :)

Så lördagen bestod alltså till stora delar av shopping! alla tjejer älskar väl att shoppa. Sprang på Ola Conny :D woho, jag är typ cooool. Sen träffade jag Annica några gånger, och hon åkte med mig på bussen hem :D who, tror de flesta andra blev lite irriterade på oss, vi sjöng nästan hela vägen hem! :) Sen blev det hem till Malin som fyllt 22 :D <3 utång på Frimis och vi hade trevligt, dock var jag jääääkligt trött. Så jag somnade bra när jag och Annica väl kom hem :)

Idag har vi alltså inte gjort ett skit egentligen. lg kvar i sängen och såg på desperata hemmafruar halva morgonen innan det blev en dusch och sen gå och låna Freddys bil(Annicas bror) Tog n roadtripp till Laksoooo och hälsade på Annicas föräldrar, vidare till kumla för att hälsa på mina och sen tillbaka till örebro igen :) 

Nu sitter jag och tittar på folk som spelar NHL11, tur att inte alla är lika aggresiva som min lillebror :) 
Over and out - a singing soul!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0