Memory lane

Wonder if you'll understand
It's just the touch of your hand
Behind a closed door

All I needed was the love you gave
All I needed for another day
And all I ever knew
Only you

--

I took a walk alonge memory lane erlier today. A short walk to clear my head for a while. Went by my old high school, and I remember it as if it was yesterday. Then it hit me, it's a little over five years since we graduated frome there. Time passes by so fast, and I haven't really noticed.

Var tvungen att öva lite på engelskan, om det blir så att man ska iväg. Så ursäkta meningsbyggnaden, ni förstår ju. Nu är jag lite piggare faktiskt :) Legat i soffan och deeegat en del. Ska iväg och umgås med mina myspojkar en säng, Lillebror, molle och joel! mycket mycket bra små liv!

Tomorrow is workday! Japp, Tallängen is the shit! Har nog aldrig varit där så mycket som jag har de sista veckorna. Men det är fint. Trivs där. Dock inget framtida jobbställe, och inte för att mamma jobbar där. Jag älskar min mamma. Men när jag väl blir färdig vill jag ju börja om på nytt. Ni förstår inte, så jag tänker inte orka förklara.

Nu, måste jag gå på toa!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0