Just a dream...

So I travel back
Down that road
Will she come back?
No one knows
I realize
It was only just a dream...

If you ever loved somebody put your hands up
If you ever loved somebody put your hands up
Now they're gone and you wish you could give them everything

--

Trots att jag inte sov speciellt mycket inatt så känner jag mig ganska uppåt idag! great. Lite kanske för att marken är VIT ute! Ja jag älskar snö, och jag hoppas att barnen jag ska ta hand om idag också gör det så jag får leka och göra snöänglar och snögubbar :P Barnasinnet kvar!

Satt precis och tänkte på lite galenskaper som har haft med snön att göra. Det roligaste jag varit med om måste varit julen.. 04? tror jag det blir. Det var kaos det året, med snö alltså, nästan körförbud. Jag och emma gräver oss fram till lekstugan på deras bakgård och klättrar upp på taket. Haha! Det ringer i min telefon, och jag böjer mig för att ta upp den, vilket resulterar i att jag glider baklänges ner och landar i den djupa snön. Haha, shit, det var så sjukt jävla roligt då :) även i mellandagarna, när vi åkte tefat från 51/52:an. Haha, jag vill bli ung igen. <3

Nu ska jag ta på mig varma kläder, och sätta ett hårspänne i håret, sen åker jag och jobbar! skogstorp Cerise idag. Stängning, är förhoppningsvis hemma till halv sex! Händer ingenting speciellt i övrigt! Ska städa lite, köpte nya låder så jag kan packa ner lite saker som inte behövs just nu!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0