Jag fattar ingenting...

ännu inte äldre tar jag flyget härifrån och tänker att jag blivit lite starkare
tänker att jag bara måste leva lite mer och se mig om du vet hur jag är

nu minns jag det som varmt det där som frös i TV-soffan
dagarna vi inte orkade prata med varann jag tvivlar än en gång
och strör ut frågorna på bordet nån säger nånting nån annan nåt annat

jag kunde säga att jag önskar hon förstodmen det är ju inte det
jag vill nog bara ändra sanningen nu går solen upp och jag står på en balkong
i ett land jag aldrig känt och tittar österut

du kände mig när åren var terminer när sommaren var helig
och nätterna var allt du har vart densamma som en klippa genom tiden
med en hand som verkat räcka åt oss alla

minns du när vi satt utanför på stranden i turkiet och lyssnade på när
havet blåste in det var långt innan henne det var långt före allt
men jag kan inte komma ihåg att jag saknade nåt

Lars Winnerbäck - Jag fattar ingenting



Hur kan man någonsin förklara för andra hur det ligger till? Jag vet verkligen inte ut eller in. Det rinner tusen tårar ner för mina kinder när jag ligger här och tänker, vilket jag gjort i flera timmar. Jag vill verkligen inte lämna alla mina underbara vänner som jag har här hemma i kumla/örebro. alla gamla och nya. Men jag vill inte stanna av fel anledning? jag måste försöka göra det som är bäst för mig.

Jag är fortfarande inte hel, det är jag inte. Men jag vill inte påstå att det skulle vara anledningen till att jag vill åka heller? om jag bestämmer mig för att åka kommer det vara för min egen skull. För att utveckla den jag är. Tro ingenting annat. Mamma, pappa, lillebror, och alla mina närmaste vänner - vad jag än bestämmer mig för kommer jag alltid älska er, och finnas här för er!

nu ska jag lägga mig under täcket och försöka sova på saken.
Under tiden rullar LW playlist:
En tätort på en slätt
Jag fattar ingenting
Varning för ras
Hjärter dams sista sång
Du hade tid
Timglas
Tanken som räknas

Over and out - tvivel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0