In my head...

I could have lost myself
In rough blue waters in your eyes
And I miss you still

I remember the sound
Of your November downtown
And I remember the truth
A warm December with you
But I don't have to make this mistake
And I don't have to stay this way
If only I would wait



Hur beskriver man sig själv på ett säljande sätt? Eller hur beskriver man sig själv för att låta intressant? Vissa dagar har man lite svårt att se alla de bra sidorna hos sigsjälv. Just idag (bara för att jag sa att jag inte skulle sova fören jag var färdig med brevet) har jag en sån dag.

Skola i morgon - Det stora pusslet heter lektionen. Gissar att det har någonting med det periodiska systemet som vi hade föreläsning om idag att göra. Hur som helst, gillar att gå till skolan. Där finns ju Malin och Sofie - två fantastiska vänner som jag är glad att jag har <3

Nu ska jag lägga mig och knåpa lite på mitt engelska brev.
Over and out - thinking

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0