If you want...

I wanted to be like you
I wanted everything
So I tried to be like you
And I got swept away

If you want to
I can save you
I can take you away from here
So lonely inside
So busy out there
And all you wanted
was somebody who cares

Please can you tell me
So I can finally see
Where you go when you're gone

--

Det är lätt att saker och ting blir en del av vardagen. Att man börjar ta saker lite mer förgivet, och någonstans på vägen kanske lite för mycket helt enkelt. I början, när allting är nytt är det enkelt att visa vad saker och ting betyder. Det är när tiden går och det där "nya" blir till "vardagen" man måste komma ihåg, att vi människor behöver känna oss älskade, och att det egentligen räcker med några små enkla ord som "Du är en bra vän"

Så nu säger jag det till er:
- Alla mina vänner från skolan, Lite extra till Malin och Sofie
- Emma, Emma och Annica (med sina respektive)
- Elin Andersson
- Mina gamla MpB5 vänner
- Mina små myspojkar
- Mina gamla vänner från tonåren

Ni är och har varit extremt bra vänner för mig. Och utan er skulle mitt liv inte blivit vad det varit. Och jag har kanske inte riktigt visat det i alla lägen, men ni ska veta att jag finns där för er, precis så som ni har funnits här för mig. Jag hoppas ni vet det!

/L

<3

Kommentarer
Postat av: Malin

puss!

2010-11-01 @ 08:52:32
URL: http://whatsonmymindrightnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0