Ibland gör man rätt...

... ibland gör man fel, lev med det

Det är inte hur man har det
Det är hur man tar det
Och när man längtar tar saker tid
Det är nåt mellan oss, mellan oss och världen
För långsamt, för snabbt men aldrig i takt
Vi vill ju bara andas
Sova och andas omvartannat inget mer

All den här tiden som jag vilat och velat
Vilat och väntat och kastat bort
Inte nu, kanske sen kommer jag också tycka
Att allt dåligt för med sig nåt gott

--

God morgon, eller a, vaknade för fyra timmar sen, men förmiddag då. Var riktigt trevligt hos lillebror igår. Sov ju kvar på soffan, haha, slog på sunes sommar för jag skulle ha någonting att somna till, tog max en minut så sov jag. Vaknade vid fyra och försökte en gång till, men somnade då med. vid sju gick jag upp och vaknade till sen tog jag bilen och åkte hem. kände för en dusch.

Nu har jag tagit mig en promenad, så nu gör min stortå ont igen. Jaja, sätter mig på träningscykeln ikväll så man får sig lite träning. Men nu är det först skola. Träffa alla bra människor i klassen. Sen får vi se vad som händer och fötter. Tar det problemet när de kommer!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0