I you only could...

If you only could be in love with music, than I would married this song
Bella's Lullaby
"in the past, in the present and future. In the music, everything we were lives on .."

Lördag dag. Fick några timmars sömn inatt iaf. Låg och funderade lite grann. Som vanligt - ni blir väl kanske inte förvånade längre? Kom jag fram till någonting bra? ne jag skulle nog inte vilja påstå det heller. Men det måste man väl inte alltid? Komma fram till någon poäng alltså. ibland är det bara skönt att leka filosof.

Senare idag vet jag inte  vad som händer riktigt. ser ut som jag är totalt ensam här du. Bortsett från mor&far det vill säga. vill det sig riktigt illa får jag väl gå ut och ta mig en lång promenad här i staden där jag bor. Staden där jag växt upp - Kumla. Den duger, det gör den absolut :)

Duscha kanske? ja tack
Over and out - losing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0