I will always

What I miss overall is a smile I can't replace
'Cause it starts in your eyes and
It filled up all the space in my heart
I know I will always remember and
I know that it goes with me
I will never leave this part of you behind

With you gone it plays on it's so hard to move on
I want to but I wanted you
Now you stay in my head
I'm not over you yet
I try to but I wanted you

Make no mistake I'm here in this place
And I'm waiting around for you
And I can't help it Im still searching
For some way to get through

I will always remember



N
u ligger jag här hemma. I soffan såklart! Har lite saker att ta tag i här hemma. Tänke jag skulle fixa all tvätt, plocka i ordning i de två rummen som är mina, och så kanske dammsuga hela huset om det återfinns lite tid till det! Jag är faktiskt duktig med hushållsarbete när jag tar mig an det :)

I övrigt? sov ganska så sjukt bra inatt, tills mamma kom in i rummet i morse. Undra varför? :P så har jag inte riktigt kunnat somna om. Ska åka fram och handla lite senare också. Tuggumi och festis. typ :) Och för den som undrar kommer jag inte bära min telefon på mig idag. Varför? orkar inte. Svara om jag hör er!

Over and out - ledig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0