I rather be in love...

Why are we afraid to be in love?
To be loved
I can't explain it
I know it's tough to be loved



Jag har fortfarande inte kommit upp ur sängen/soffan. Laaaat. Är inte helt hundra idag heller, men jag tror nog jag ska klara av dagen utan att dö. hah. Ska till farmor senare med storebror. tror jag stannar där till pappa kommer och åker hem med honom sen. Myskväll med mina föräldrar ikväll - lika a lot

I övrigt är jag ganska trött på allt. jag oorkar inte bry mig. lalala. Hoppas verkligen att allting kan gå fort nu så jag kan få åka till usa i januari. Behöver verkligen få se någonting nytt! skulle dock sakna mina vänner här <3 but i'll be back! you can take my word for that!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0