I can take...

... your problems away with a nod and a wave
Of my hand, 'cause that's just the kind of girl that I am
The only thing I haven't done yet is die
And it's me and my plus one at the afterlife
Crowds are won and lost and won again
But our hearts beat for the diehards...


Today is wednesday! Hade tänkt att jag skulle gå upp i tid idag :) så bra gick det med den idéen. haha. ändrade mitt alarm typ fem gånger? inte helt okej. Men när jag inte orkade längre gick jag raka vägen in i duschen, så jag blev människa på direkten. Har ifxat lite här hemma, och ska snart iväg och äta lunch med min lillebror :)

Senare idag blir det ett litet hemligt uppdrag med mor&far. Så att den historien kan få ett slut någon gång! sen ska jag hem till min braiga vän Annica :) en stor tumme upp för henne! För hon är typ tusen bäst! Ser ut som om det blir utgång ikväll, vilket faktiskt gillas! Vi går all in again! :) <3

Nuu, ska jag sätta på min strumpor! mina tår fryser :(
Over and out - xoxo

Kommentarer
Postat av: Malin

fryser du ;) :P puss!

2010-10-06 @ 14:54:45
URL: http://whatsonmymindrightnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0