Here with me...

You know that silence is loud when all you hear is your heart
And I wanted so badly just to be a part of something strong and true
But I was scared and left it all behind

I know you had to go away
I died just a little, and I feel it now
You're the one I need
I believe that I would cry just a little
Just to have you back now
Here with me
Here with me

And I'm asking
And I'm wanting you to come back to me
Please?

I never will forget that look upon your face
How you turned away and left without a trace
But I understand that you did what you had to do



Tror jag håller på att bli sjuk. Just snyggt va? dunderförkyld och taggtråd i halsen. Rätt åt mig kanske? aja, tur att det är helg så man kan vila upp sig lite. Jag som tänkte gå ut på långpromenad i morgon. Hoppas på att man mår bättre när man vaknar i morgon, men kommer säkert vara ännu sjukare. great

I morgon fyller farmor år, så ska åka dit och uppvakta henne :) gamla farmor. Sen blir det nog bara mys hemma med mor och far på kvällen. vila vila vila. Är verkligen helt slut i huvet, och kroppen. Sjukt sugen på glass just nu. buhu att den fortfarande ligger hos robin :( Ne, nu ska jag dra på en film och krypa ner under täcket.


/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0