Happy birthday

Vad är det för en dag, är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Robins födelsedag HURRA HURRA HURRA! Ja, idag blir lillebror man på riktigt. Yeah, ska dit ikväll och käka lite med de övriga myspojkarna och fira lite! Helt perfekt slut på en ganska bra dag.

Jobbade, riktigt skoj, PA med tvåorna, rast, PA med ettorna, Lunch, fritidsmöte och sen fritids! En i gänget liksom :) riktigt skoj idag. Camilla lika virrig som vanligt. Så ringde de från Culture Care och sa att det fanns en matchad familj! I LIKE! I New Jersey, ska kolla lite närmare på det där i morgon. Spännande.

Nu ska jag ta på mig, och sen hämta mamma! :)
/L

Haha, en sista grej!

Du Patrik, är du också arg?
JAA!
Vad är det då?
Jag kan inte se min panna!

JAG DÖR!! haha så rolig
http://www.youtube.com/watch?v=xo_pKwMGSuc&feature=player_embedded

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0