Gabriellas sång

Jag vill känna att jag lever
All den tid jag har
Ska jag leva som jag vill
Jag vill känna att jag lever
Veta att jag räcker till

Jag har aldrig glömt vem jag var
Jag har bara låtit det sova
Kanske hade jag inget val
Bara viljan att finnas kvar

Jag vill leva lycklig för att jag är jag
Kunna vara stark och fri
Se hur natten går mot dag
Jag är här och mitt liv är bara mitt
Och den himmel jag trodde fanns
Ska jag hitta där nånstans

--

det var ruskigt gott med mat. sjukt starkt blev var det också. Brann nästan ur käften på mig! Gick över efter ett tag. Sitter i min "soffa/säng", vet faktiskt inte vad jag ska kalla det. haha. Lyssnar på musik - Gabriellas sång. Tänker enbart på filmen - så som i himmelen - som den är med i. Bra är vad den är iaf! Och låten är sjukt fin. och meningsfull. Ibland hittar man styrka i musiken.

Sitter och fixartrixar med lite bilder och texter för att se om jag kan komma på någon bra header. Går väl sådär just nu, men det håller mig sysselsatt. Det är ju någonting jag kan och är bra på, tycker jag. så jag ska väl fortsätta med det.

/L

Malin, min kära vän är orginalfotografen till dessa fotografier,
tog mig friheten att leka lite med dem. Riktigt fint orginal!
 -->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0