Gaaah!!

Jag är inget jävla välgörenhetsobjekt! Fan, det är inte synd om mig? jag behöver inte hjälp från alla håll och kanter. Jag är inte "fast" hemma hos mina föräldrar igen. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta när folk klämmer ut sig så idiotiska kommentarer ibland! Just nu skrattar jag iaf.

Det är inte synd om mig. Ne, för jag klarar mig ganska bra. Saker händer, det har de alltid gjort, och kommer nog göra. men man reser sig igen! snälla, min värld har inte gått under! Nej, jag är inte "tvingad" till att bo hemma, men jag gör det tills vidare. Tills jag vet precis vad jag vill?! har ju funderingar på att åka till usa - då är det väl jävligt onödigt att flytta till en egen lägenhet nu?! 
 
Shit, människor. Jag har ingenting emot att folk bryr sig och frågar hur jag mår, och visar att de är min vän :) men det är när alla dumma jävla kommentarer om allt(verkligen allt) kommer som jag blir så trött på mänskligheten. Trött på idioter också. Ne, göra en fläta sen packa och åka till ullared! Det gillas!

Not available - Ja så är det! så SLUTA!
Over and out - on the way

Kommentarer
Postat av: Emma

Darling!

2010-10-03 @ 13:00:26
URL: http://emmabacklander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0