Fridaynight!

Somebody tell my head to try to tell my heart
That I'm better off without you

Well I never thought I'd be
lying here without you by my side
It seems unreal to me that
the life you promised was a lie
You made it look so easy
making love into memories
I guess you got what you wanted
but what about me 'cause



Står i köket och lagat mat åt mig och mina föräldrar. Tänka sig? Ne skulle varit mamma som lagat mat, men de blev bjudna till rackethallen för att spela badminton, och som den underbara dotter jag är sa jag självfallet åt dem att åka. Klart mina föräldrar ska få roa sig lite. När de kommer hem bjuds det på kött, hasselbackspotatis och rödvinssås(bearnaise för mig)

Sen i kväll blir det väl jag och en flaska vin? ne, ska inte dricka idag. Ska sitta och skriva lite, fixa några fotografier så jag ska få iväg dem på framkallning(tråkigt att inte kunna göra det själv längre) Sen ska jag nog bädda ner mig i min soffa. Perfekt fredagskväll för en singelkvinna i min ålder?

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0