Falling...

Softly we tremble tonight,
Picture perfect fading smiles are all that's left in sight.
I said I'd never leave you'll never change
I'm not satisfied with where I'm at in life

We made plans to grow old,
Believe me there was truth in
all those stories that I told.
Lost in a simple game cat and mouse are
we the same people as before this came to light?

--

Efter en hel del krånglande, duschande, färgande och knepande blev det tillslut bra i huvet tror jag? orkar inte bry mig längre iaf. Tittat på lite handboll med mamma förut, Sverige vann första EM-kval matchen. Så testade vi nya Marabou, Vit vinter heter den va? aja, den funka.

I övrigt stänger jag av maskineriet för idag. Är så otroligt trött på allting här just nu. Spyr på det. För det värsta som finns är när man frågar folk om det är någonting fel, om det hänt någonting, och så svarar dem ingenting, och ändå uppträder som om man inte ens kände varandra?!

Ne, tar mina kuddar och täcken och kryper ner till en film.
/L


I'm really trying, all the time, every day.
And most of the time I do succeed. Not today,
Not when I'm alone for to long. In my mind,
you're allways on my side, next to me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0