Falling friday!

You gave me freedom too a life
Where dreams are born and truly became real
See me falling,yeah down and lonely
Are the angels on their way, i´m in the dirt
Hear me screaming, see me bleeding
Cause the days are no more the same
Without you

Promise me, my friend, you always will
Cherish what you love, believing in
Never lose your values, stand up for the day

--

Jag kom idag på att snö har sina nackdelar. Tro det eller ej! haha. Snöbollskrig. Idag har jag verkligen fått leka den elaka polisen! inte riktigt min grej. så förmiddagen idag var väl kanske inte den trevligaste. Men det blev mycket bättre på eftermiddagen, haha Söta barn! Mycket mycket skratt. Och en stor röra som vi lyckades lösa tillslut. Slutade vid 17:30, lagom sent en fredag!

Jo, jag ska berätta att jag ändå varit väldigt glad idag. för jag är ANTAGEN! På måndag läggs jag ut i systemet och då är det game on! nervös nervös! Hoppas det går fort nu. Så man slipper fundera på om man ska iväg eller inte. Det firas med mammas potatisgratäng och lövbiff! mums.

/L


Nyduschad, och mjukisklädd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0