Falla fritt...

Hur ska du veta om ingen lärt dig hur
hur ska du våga chansa
du som aldrig haft nån tur
du vill att jag ska älska
med nån som bara älskar sitt
men ska jag älska
då ska det finnas tid att älska fritt

--

Hade tänkt skriva igår kväll, men jag blev arg. Tänkte skriva i morse men jag var FÖR trött! Åkte och jobbade idag efter lite dividerande med min kära mor. Kändes som helt rätt val! Lite dans, film och pussel på förmiddagen. sen tacobuffé till lunch och så ut en sväng. Sen skötte sig barnen nästan helt själva. 8 - 16:30 gick jag idag. En timme längre blir det i morgon. De ville så gärna att jag skulle komma tillbaka!

De hade ringt min granne för att kolla upp min referens igår. HAHA! Han underade om hans engelska var för dålig, men de ville bara kolla om det verkligen stämde, och om en familj kunde få ringa. självklart. Så avslutar han lite fint med att säga att om det varit han som sökt barnflicka hade jag börjat få jobba redan i morgon. TACK KENT! Då borde de ju höra av sig till mig innan veckans slut hoppas jag!

Nu ska jag nog ta mig en macka, käkade halv elva idag?! inte mänskligt inte mänskligt. Sen ska jag verkligen inte göra någonting. läsa igenom föreläsningen om den kommit ut på nätet, och sen sooooooooova, upp och jobba i morgon igen!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0