Ett sällsynt exemplar...

& varför stod du annars här?
du kunde valt den andra vägen
du läser mig kapitel för kapitel
jag är mindre stolt nu, mer förlägen

ljus - stanna kvar
kom & var min vän
ljusna mig igen, igen, igen

kom & var min vän för en sekund
när kvällens första frusna stjärnor vaknar
bli mitt sista halmstrå för en stund
vi som har allt, vi som saknar



Om ni bara visste hur mycket jag lääängtar. Tänk er när man gå ute en kall decemberkväll. Snön som knarrar lite när den pressas ihop under skorna. Julbelysning i fönster och granar och stämningsfull julmusik i bakgrunden. Må vara folk som inte tycker om vinter och kyla, men vem kan tacka nej till stämningen?

Sitter i sängen? ja, lillebror snodde soffan inatt. haha. ska till skolan lite senare och efter det så... åker jag nog hem igen? tar mig nog en promenad idag också om vädret står sig såhär. hor fått tillbaka min telefon <3 så nu kan jag lyssna på bra musik när jag går. that's a good thing.

Laga mat? blir nog pasta och kasslergratäng. mums
Over and out - uppside

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0