En tätort på en slätt

gå till huset med balkongen
där järnvägsbommen ringer
under den varma, svarta plåten
har jag lämnat några drömmar

en dag lämnade jag allt
man kunde låta tiden vara
det känns som andra sidan jorden
vi kanske hade alla svaren

jag har kämpat med en dröm
jag ville inga brustna hjärtan
inga slitningar i blodet
jag ville hitta Söndermarken
och om jag kommer dit igen...



Shit, har tappat tiden totalt idag. Vaknade för sent, och somnade typ om?! moooget gjort Linda. Så det blidde ingen promenad nu på morgonen, vilket leder till att jag måste ut när jag kommer hem. Fan ta någon om det börjar regna bara för det! Ser lite olustigt ut på himlen

Har typ fjärilar i magen? haha skickade in min ansökan nyss - slutgiltig!? scaaary. Nu hoppas jag Camilla ringer innan fredag så får jag se vad som händer härnäst. Känns riktigt bra i kroppen iaf, det är väl så det ska vara? ne, nu är det kanske bäst jag duschar? och ringer jossan - hon får plocka mig längst vägen!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0