En fot före den andra...

Så brukar det gå till när man går på promenad, vilket jag tänkte göra nu. Min mamma ville inte följa med :( så får gå själv. Blir nog en kortsväng, till Sannahed och tillbaka. Riktigt friskt luft ute vilket är riktigt skönt :) Skolan idag gick bra. som jag sagt, jag gillar den delkursen vi läser nu :)

I kväll ska jag översätta min referens från Kajsa. Man blir så glad när man får läsa att personer tycker att man faktiskt är riktigt bra på det man gör. Sen är jag nog nästan redo att klicka iväg min ansökan. Haha, är nästan lite nervös. Men jag hoppas det finns någon familj där som vill ta emot mig. jag är redo

Jympaskor på - promenad
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0