Empire state of mind

One hand in the air for the big city,
Street lights, big dreams all looking pretty
No place in the world that can compare
Put your lighters in the air, everybody say yeah



Maten igår blev riktigt lyckad måste jag säga! Jag är inte så jävla kass i köket som jag trott. efter det så åkte jag in till örebro. lite tvspel och trevliga samtal. Inge fel på det du! kom hem mitt i natten och kunde inte somna. ovanligt? yeah yeah. mår ganska bra idag iaf. fortfarande förkyld dock.

Ska dra mig till marieberg och handla present - världens bästa emma fyller 20 idag :D i love you til the end my friend <3 ska dit ikväll och mysa lite :) men innan det marieberg. sen hem till farmor idag med. Passa på att träffa systeryster som skulle dit idag. time to go!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0