cooold...

Soon I'll be freezing to death.
I have tried all the tricks, hot showers,
warm clothes, knitted socks, double duvets.
AND STILL I'M FREEZING?


Jag ligger och skakar så mycket att min rygg börjar göra ont igen. ORKA?! gick ju så himla bra förra vintern. Hoppas det bara är för idag. Har inte tid med ryggsmärtor. Klena muskler är vad det är! I övrigt är det ganska skönt att lägga sig så tidigt. Även om jag inte somnar tidigt.

I morgon är det skooola. Putsa planeten heter lektionen. haha. Vi ska måla våra fina jordglobar som vi gjorde förra veckan. Eftermiddagslektion betyder - SOVMORGON! Eller inte, Alex bestämde att vi skulle träffa "The boss" och kvittera ut nycklar - kl 8?!?! you're dead! Men tar tillfället i akt och åker till Sjöparken och tar mig en skön promenad efter det. Lagom långt för att hinna hem och duscha och äta innan skolan!

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0