But I ...

... remember us riding in my brother's car
Her body tan and wet down at the reservoir
At night on them banks I'd lie awake
And pull her close just to feel each breath she'd take
Now those memories come back to haunt me
they haunt me like a curse
Is a dream a lie if it don't come true
Or is it something worse
that sends me down to the river
though I know the river is dry
That sends me down to the river tonight
Down to the river
my baby and I



Nu sitter jag hemma i kumla hos mor och far :) I ain't got so much to do. Så jag skriver en rad här tänkte jag :) Haha, Erica hade tydligen försökt väcka mig inatt för att hon såg någonting i taket? jag var tydligen inte alls lika intresserad, och jag kommer då inte ihåg att hon försökt väcka mig :P

Men men. I morgon ser det inte ut att bli något jobb - igen. Så jag tänkte att jag skulle ta och städa i min garderob, byta ut alla sommarkläder till vinterkläderna! :) börjar behövas. Fryser alldeles för ofta :) speciellt om mina fötter, och jag kan inte hitta mina myssockor!? måtte mig de INTE ligga i en låga på flyttbyrån... Då kommer jag frysa ihjäl i vinter! haha.

Camilla ringde och tjatade på mig igår igen?! shit, i don't know what to do?! och jag vet, jag får inga råd från andra. och jag önskar att det bara vore att släppa allting och åka. Men, jag är riktigt osäker, och de finns några själar där ute som vet varför. men det skadar väl kanske inte att prata med dem? yeah yeah, only time can tell...

nu ska jag nog lägga mig och se en film :) är på bra humör :)
Over and out - happy me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0