Ähh, strunt i det...

... de går över tills du gifter dig!

--

Ja, dagens citat då. haha den nakna sanningen.Ne, men idag har varit en rolig dag. Jobbade istället för Karin på Tallängen. Idrottslärare med andra ord. Dunken in the dark på schemat! Det är precis vad det låter som, man bygger hinder och gömmer sig och blir hittad - i mörkret. Alla barnen älskar det! Usch, det känns verkligen så himla bra när man är ute och jobbar, synd att skolan är så extremt omotiverande och ogivande just nu. Bita i, bita i!

Så jag tar min omotiverade bak och sparkar den till lillebror. Ska hjälpa honom att städa lite. Han flyttar ju på måndag. Vilken bra syster jag är. Tänka sig. Aja, fredag i dag - och jag har verkligen ingenting planerat. Kul. Blir väl en film och chilinötter. great!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0