A wish for something more...

Now this sun is fading,
now the rain is coming down
And I’m looking at your face
and you’re looking at the ground

I see diamonds in your dreams,
I see pearls around your neck,
I see everything that’s beautiful,
oh everything that’s beautiful



Hemma. Sverige va rent ut sagt kassa idag. ha, sicket skämt. men men, Nu är jag färdig med översättningen av referensen. nice. Nu ska jag bara avsluta mitt brev. orkade inte göra det igår! haha. Vill skicka in min ansökan innan fredag. jag vill jag vill.

Idag efter skolan gick jag ut och tog mig en lång promenad :) blev en del höstiga bilder. ruskigt skönt. Tog en sväng ut till Sannahed över Rala vida motorstadion och sen hem igen. I morgon ska jag ut och gå till Björka :) Ska åka med Jossan till skolan :) nice. Om det inte regnar d.v.s. krypa ner i sängen kanske? ne, tar soffan istället!

/ L


   

Kommentarer
Postat av: Emma

Åååh vilka fina bilder raring!Guldvärd<3

2010-10-13 @ 00:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0