A new day

Sweet as it was not forever and never to close
I believe the pain was hunting me
For all the things that should not be
But i need a new love and for once I believe that it's him
I still feel the devil breaths in me
But this time I will break her piece by piece

Hold back your fears you're more than home
Could it be that the angels of tomorrow know
Break the moment into something more than gold
And I realize it now, it was never meant to hold

You feel you die and then you get home
You pray just like I would slay
Time will heal all wounds...

--

Idag är jag lite effektiv! Har hunnit fixa datorn, bäddat om soffan, hämta lillebror i örebro och städat. Har ju bara varit vaken i två och en halv timme! Ska duscha, och så äta brunch. Fixa iordning mig, åka till marieberg och hämta emma, och så sen ska mamma köra oss till Annica! :) Girls night! I really need that! <3

Idag känner jag mig ganska uppåt! goodgood. Trots den lilla sömnen jag fick inatt, kom ju hem vid fyra ungefär. Jag har väldigt bra människor i mitt liv. Även om jag inte har exakt den kontakten med vissa som jag skulle vilja! Krävs fortfarande lite mer tid, men igår tog jag mila kliv efter ett litet kvällssamtal med en bra vän! Och så blir jag så himla peppad av Camilla som verkligen hjälper mig med allt rörande USA! TACK!

Ne, dusch, behövs kan jag lova!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0