A good thing

You know you keep on bringin out the best of me
And I need you now even more than the air I breathe
You can make me laugh when I wanna cry

I could really need that now

--

Lördagseftermiddag. Tänkte se om jag inte kan bli färdig med min film så att jag kan slänga iväg den, så kanske saker och ting kan bli färdiga tidigare än väntat, att allting kan bli klappt och klart. Vore en sån himla skön känsla just nu. Att få någonting att se fram emot igen. Att hitta tillbaka till glöden som man brukade ha.

Jag kanske lider av höstdepp när allting kommer omkring. Vet inte, jag brukar gilla hösten, den är så himla mysig. egentligen. Men just nu känner jag mig väldigt långt ner. Skolan känns så omotiverande, ändå måste man gå. I övrigt har jag en svacka, just nu. Kvällen ska bjuda på middag med familjen <3 ni är bäst!

Lägger mig och sover, kan inte skada
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0