-

Time is all we have in this life!

--

Helt slut. Vet inte var jag ska börja?! haha, får någon som inte är van att vara i skolan mer än någon timme sådär, blev en arbetsdag på tio timmar, och en vistelse på 12 på stående fot, en väääligt lång dag. Hela kroppen är trött, huvudet sa godnatt för flera timmar sen. Men jag älskar mitt arbete. Även om jag är på ett nytt ställe nästan jämt.

I morgon är det fredag och jag har yttligare en Stängning!? men det är ju fredag så de flesta får ju gå tidigare. Och ajg har ju sovmorgon! Great. I helgen vet jag inte vad som händer, städa, kanske en kväll med Emma&annica, och på söndag ska det lagas mat för allt vad vi kan, då vi ska fira min lillebror på kvällen. För på tisdag blir han äntligen en vuxen man(iaf till årtalet) <3

Nu ska jag sova.
Trött, men lycklig ändå.
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0