Where you left me...

Oh my God
This is too intense
It makes no sense
This isn't me
All this weakness
Make me so sick

--

Jag är helt mör i kroppen. Körde mamma och Lotta till Ceasar förut, de skulle fira en klasskamrat som blivit 60, så bestämde jag mig för att åka till den nya sjöparken och gå lite. Ja precis, gick runt runt runt där och sjöng för mig själv, och när jag kollade på klockan det det gått två timmar? ja, idag har jag gått mycket iaf! Pluggat lite, och nu tänker jag lägga mig och se på film.

I morgon ska jag ta en smäll för "laget". Jag, mamma och lillebror skulle åkt till mormor. Men, i morgon ska även den nya tvättmaskinen och torktumlaren levereras hem, så jag erbjöd mig att stanna hemma och plugga så att de kunde åka iväg. Det är vad jag kallar vänligheten själv!?

Men, ska ut och gå i morgon bitti igen, så klockan står på sju då med. Så blir det väl en massa plugg. Kan ju hoppas på att grejerna kommer innan mamma och lillebror åker så jagk an följa med. Annars får jag dra iväg någon helg under min VFU. Just nu ser jag fram emot fredagkväll och ett samtal från en annan världsdel, nu börjar det arta sig här känner jag.

Men god natt mina vänner!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0