We're okey!

Build me a home from a cardboard box
Many windows never locked
This is how we used to play
Shorter nights and longer days
With faith we would not fade away

And so it goes
We can never seem to find, the time we lost
Though we try at any cost
We try, we sing

--

Hela min kropp och själ tackar lillebror för att jag fick låna hans badkar igår! Sjukt avslappnad och harmonisk. Dock ringde ju pappa och förstörde min frid förut! Haha, så det blev ut och borsta snö från bilen och ge sig ut på äventyr. Nu sitter jag hemma i min soffa och göra lite arbete i min "prepare for yout year book". Ska städa garderoben lite sen också. Får typ inte plats med någonting, så ska börja plocka ur lite!

Det snöade igår kväll/natt! I like! Vill ut och åka tefat! Do you remember skrik? awesome! Ne men blir nog lite tid med mamsen idag, pappa ska ju iväg på öl och wiskeymässan, och sen på Örebros hockeymatch! Själv ska jag bara njuta av att jag verkligen inte har någonting planerat. Det var väldigt länge sen det skedde!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0