Weekend

these clouds around you break your fall
as you came crashing to the ground
did you learn anything at all
you climb back up to come back down
everybody knows your name
but they don't know who you are
but to them it's just the same
yeah, you're just another name

--

Det är helg! Skönt, det firades med en sallad gjord på couscous kokt i grillkrydda, kyckling med röd curry och grönsaker. Det satt fint då jag glömde ta med matlåda till jobbet! Skottade bort den tunga blötsnön på garageuppfarten också, så mor&far kommer upp med bilarna! Duktig jag är!

Tänkte jag skulle gå ut och ta mig en promenad nu, innan det blir mysfredag rakt igenom! Laga mat med mamma ikväll och sen återsamla några av de krafter som gått åt under veckan. I morgon är det träning igen, sen hoppas jag att Emma kommer hem! Nu är det faktiskt min tur att ha dig! 

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0