Vi tänder ett...

... ljus i advent - det värmer den som frusen är!

Aja, det är ju advent på söndag!? förlåt att man tjuvstartar lite! Idag var det somsagt utomhus träning - kul, det kom fem personer! Kändes lite sådär, men vi hade ganska roligt där vi sprang runt i snön och lekte. Dock var bollarna stenhårda då någon låtit dem frysa i bilen hela natten?!

Sen åkte vi alla ner till Yxhult och bastade, var även några vattenkrig. Kallt kallt. Kom hem och fick lite mat - satt väldigt fint i kistan då kan jag säga! Sen åkte jag och Emma till Ica och handlade lite - sen en klassisk roadtrip! Nu ska jag krypa ner under mitt täcke. I morgon blir det att åka till flyttbyrån och sen ska jag nog träffa min storebror!

Sweet dreams!
Love L,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0