More more H2O

Hope you let your intuition precede my reputation,
cause i have one

I'm always here, I've walked you home
and headed for my own until again i'm needed
Well I am what you see, I am not what they say
but if I turned out to be could you love me anyways

we'll just wake up and ask for me by name
Maybe someday you will ask for me by name
just not today

--

Ibland smäller det verkligen bara till. Följde med mamma och pappa till marieberg för att jag inte hade någonting att göra. Vi gick runt och tittade lite och sen kände jag bara hur snurrig jag blev. Satte mig på en stol och kände hur orken försvann. Så nu ligger jag nedbäddad och dricker vatten för allt vad jag äger.

Ska vända på mig och hoppas på att jag mår bra i morgon igen! Så man orkar jobba. Nu börjar man ju komma in i det hela. Hoppas Elenor har lite tid över i morgon också, så jag kan ringa och snacka om allt mellan himmel och jord med henne, var ett tag sen nu igen :( <3 Men nu ska jag ta lite mer vatten sen sova!

Sweer dreams
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0