My own

The way you're holding on to me
Makes me feel like I can't breathe
Just let me go, just let me go
It just won't feel right inside
God knows I've tried

I know we'd be perfect for each other - in another life

--

Måndag morgon. Varit vaken dryga timmen och inte lyckats göra ett dugg. Men nu tänkte jag hoppa in i duschen och sen äta någonting. Emma kommer förbi senare och plockar upp mig. Ska gå och titta på lilla William som har handbollsturnering här i kumlaby :) lilla pojken!

Jag vill bara få tiden att gå, fast ändå inte. Jag längtar samtidigt som jag blir nervösare för varjedag. Och jag vet att jag inte kommer ångra mig, men det är ändå ett stort steg. Men har ju en hel del att stå i fram till dess, så nog ska jag allt få tiden att gå på något vis :)

/L

Kommentarer
Postat av: Malin

de är väl ändå söndag idag? :P

2010-11-14 @ 21:00:55
URL: http://whatsonmymindrightnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0