The truth

Nothing worth having comes easy...

Dagens sanning. För lite så är det väl ändå? Alla måste ju erkänna att det känns betydligt mycket bättre när man har kämpat för det! När man känner att man har förtjänat det. Känslan när man kommer i mål gör att allt slit som man genomlidigt på vägen är värt det! Erkänn att ni håller med mig! Eller är jag ute och cyklar?

Träffade Fredrik idag, för första gången sen turkiet. Det kändes sjukt bra! Jag blev väldigt lättat över hur lätt det ändå var att kallprata. Och jag kände hur den där oron som legat runt en släppte. Nu är det nya tag. Åkte till lillebror en sväng efter det, sen stod jag och mamma vid spisen och lagade matlådor tillsammans! Duktiga som vi är! Sen åkte vi och hämtade pappa!

Nu är det dags att sova. Hoppas på att halsen känns bättre när jag vaknar i morogn. Tvingade mig själv till att dricka varmt vatten med honung tvp gånger idag - gick verkligen inte en gång till! I morgon är det fredag! Pyssla lite i skolan med våra raketer! Sen på kvällen blir det nog bara lite alone time. Tycker om att vara med migsjälv. Någonting jag dock inte gillar är ju att vakna själv, men det löser sig väl någongång?

Sweet dreams!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0