The script

I've been cleared on the street
I've been left in the cold
Had my dreams held up
Had them shot full of holes
I've been laughed at, burnt, beat and butt of the joke
I've been lit up in flames
I have gone down in smoke
I've been stabbed in the back
While they promised the earth
Tried to keep my head high
For all I am worth

Yeah everything the world could throw
I'll take the sticks, I'll take the stones for you
For you

--

Sådär ja, då var det torsdag morgon. Klockan är ungefär nio och jag har redan hunnit gå upp, varit ute och gått och duschat. Tycker det är en godkänd start på dagen faktiskt. Nu tänkte jag att jag skulle unna mig lite lyx med stor frukost i soffan och en bra film innan jag ser vad som händer idag.

Antingen har jag sådan tur att nissarna med tvättmaskinen och torktumlaren kommer innan elva så jag kan följa med till mormor. Annars har jag otur och får stanna hemma hela dagen, och ägna den åt plugg. Vilket som mår jag ruskit bra idag, vet inte varför. Har en bra känsla i kroppen.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0